czwartek, 11 czerwca 2015

Liebster Blogs Awards Challenge

Liebster Blogs Awards Challenge
Witajcie moi kochani! No więc tak, mam wam kilka rzeczy do powiedzenia. Zostałam nominowana do LBA przez blog „Niecodziennie zwykle”. W tym challengeu chodzi o to, że ja mam odpowiedzieć na pytania zadane daną osobę. Następnie sama mam nominować kilka blogów i zadać im wymyślone przeze mnie pytania. Od razu mówię: moje odpowiedzi nie będą jakieś super długie, nie spodziewajcie się za wiele. Po prostu nie mam za dużo do powiedzenia xP. No więc… start! XD
Pytania mi zadane:
1. Czy miałaś kiedyś moment, że kompletnie nie chciało ci się dodać nic na bloga, choć serio powinnaś?
2. Dlaczego zdecydowałaś się na ten program do robienia blogów? (np. Blogger)
3. Myślisz, że do którego roku życia będziesz prowadziła bloga?
4. Ulubiony napój?
5. Ulubiony sklep spożywczy? XD
6. Ktoś w szczególności motywuje cię do pracy nad blogiem?
7. Jaką cechę chciałabyś w sobie zmienić?
8. Jak to możliwe, iż kosmos nie ma końca? A jeśli ma, to co jest za końcem kosmosu?
9. Co myślisz o operacjach plastycznych?
10. Trzy ulubione sporty?
11. Twoje najlepsze cechy? (Postaraj się być wyrozumiała i szczera wobec siebie)
Moje odpowiedzi:
1. Mam tak co każdy post xD
2. Wybrałam bloggera, bo uważam jest bardzo wygodnym i znanym serwisem.
3. Szczerze mówiąc… będę się starała prowadzić go przynajmniej do początku liceum, ale nie obiecuje. No wiecie, jest jeszcze nauka i dużo innych obowiązków. I tak ledwo mieszczę bloga w moim grafiku teraz, a co dopiero będzie za kilka lat… :/
4. Napój z aloesu :3. Uwielbiam go! UBUSTWIAM! Lecz niestety jest on dość drogi jak na małą butelkę więc nie pije go za często :C
5. Mały: Odido. Duży: Biedronka xD
6. Moi rodzice xD. Mój tata jest największym fanem mojego bloga na świecie. Dużą motywacją jest dla mnie sam fakt, że tak strasznie to go interesuje. Jestem mu za to bardzo wdzięczna. Pozdrowienia
dla mojego kochanego tatusia <3.
7. Przede wszystkim lenisto xD. Między innymi to dzięki niemu musicie tak długo czekać na nowy rozdział. Czasami doprowadza mnie to do szału. Próbuje z tym walczyć, ale to nie takie proste. Leniuchy: Pjona! xD
8. Za końcem kosmosu jest nowy świat. Według mojej hipotezy, ogród Eden (info dla nie chrześcijan: ogród Eden to raj dla ludzi z którego zostali kiedyś wypędzeni) nie był w niebie, on zawsze był gdzieś poza. Wydaje mi się, że bóg ukrył go za kosmosem, czyli w miejscu, do którego człowiek nigdy bez jego pomocy nie dotrze. Kiedy nastąpi koniec świata, umieści tam wszystkim dobrych ludzi, a grzeszników wypędzi do piekła. No, to taka moja mini historyjka :D
9. Uważam, że są one nikomu niepotrzebne. Szczególnie te, które powiększają piersi. Wszystkie dziewczyny, to info do was: Naturalne jest najpiękniejsze!
10. Siatkówka, narciarstwo i łyżwiarstwo
11. Hm… chyba poczucie humoru i… odważność? Tak, te dwie cechy. Zdecydowanie.
No, to macie trochę o mnie. To teraz moja kolej.
Pytania ode mnie:
1. Czy masz rodzeństwo?
2. Dwa ulubione zwierzęcia?
3. Twoje hobby?
4. Twoje zainteresowania?
5. Gdzie kupujesz ubrania? Xd
6. Czy wyjeżdżasz gdzieś w tym roku na wakacje? Jeśli tak, to gdzie?
Nominowane blogi:
1. tystarabonnienanaspacza.blogspot.com
2. niecodzienniezwykle.blogspot.com
3. notnormalgirlblog.blogspot.com
4. 6odcienimnie.blogspot.com (to już twoje trzecie LBA xD)

No… to… Em… to by było na tyle ;-; Pytań nie ma za dużo, ani nie są one jakieś super głębokie no ale… ten… no ważne że są xD

1 komentarz:

  1. Super odp!!!
    Dzięki za 3 nomnacje... ;) już czytam nowy rozdział! Jej!

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń